לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבודי במקומו מונח


ובסוף תחייה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2020


כתבתי ברשימות עוד שני פוסטים על מה עבר עלי בשנה האחרונה.
אבל אני לא אפרסם אותם עכשיו.

אני אכתוב כאן מה שאסור להגיד לאיש. 
אני רוצה למות
הרבה
אם מישהו קורא אל תציעו לי עזרה
תמיד הייתי איש קצוות
אובדנית לא
רק פעם אחת כשממש לא הייתה לי ברירה אלא למות
החיים הולכים ומתארכים
ואין מה 
עוד מעט נגמר לי הכוח
אם הייתי אגואיסטית גמורה הייתי פשוט עושה את זה
אבל זה לא כלכך פשוט לעזוב מסתבר
כשאתה חייב כמה טובות לכמה אנשים 
חי בשביל לא לאכזב את אלה שהשקיעו בך


נכתב על ידי SeeMaharaja , 24/11/2020 23:40  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הולי 
פאקינג
וואו.

אני לא מאמינה שחזרת.
היית חסר.
אני מרגישה כאילו עברתי ככ הרבה גלגולים מאז הפעם האחרו שנפגשנו.
ולא מופתעת לחשוב, בקריאה את עצמי רטרואקטיבית, שהייתי הרבה יותר חכמה פעם. אם זה המצב, המצב רק הולך ומחמיר. אבל ה חדש? תגיד לי ..

אז אם אתה שואל מה שלומי, ידידי האהוב השתקן והדימיוני משכבר הימים,
אענה בלי להתבייש,
מה שאיני מסוגלת לענות לאיש,
לצערי.
אענה תשובה צינית, חסרת טאקט והתחשבות באלו שראוי להתחשב. אענה בשיר אהבה.



אתחירותי 


גם אם ויתרתי עלייך 

מרצוני החופשימודה

דעי לך

אני רוצה שתדעי

מעולם לא שכחתי אותך.

משהתוודאתי אלייך

כבר בפעם הראשונה שנפגשנו,

ידעתי,

יותר מכל פעם אחרתשזה זה.  

העדר העדרך במחשבותיי עם חלוף השניםמלמד אותימה זה אומר שאת האחת

אף פעם לא באמת עזבת אותי

לא משנה לאן ומאיפה ברחתי

מכמיהתי אלייך לא הצלחתי לברוח

כאילו נולדתיבשביל לפגוש אותך

שוב ושוב

עד שנתחתן

אבל אנחנו לא נתחתן

כאמור ויתרתי עליך

כי כמה שאני רוצה אותךקצת יותר אני רוצה לא להיות לבד


איש חכם אחד אמרשעל אף שוויתרתי עלייך אוכל לחפש אותך בתוכי.

אבל אני רוצה לגעת.

לגעת בך אני רוצה

רוצה אני 

רוצה 

תמיד רוצה






נכתב על ידי SeeMaharaja , 22/11/2020 02:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הולי 
פאקינג
וואו.

אני לא מאמינה שחזרת.
היית חסר.
אני מרגישה כאילו עברתי ככ הרבה גלגולים מאז הפעם האחרו שנפגשנו.
ולא מופתעת לחשוב, בקריאה את עצמי רטרואקטיבית, שהייתי הרבה יותר חכמה פעם. אם זה המצב, המצב רק הולך ומחמיר. אבל ה חדש? תגיד לי ..

אז אם אתה שואל מה שלומי, ידידי האהוב השתקן והדימיוני משכבר הימים,
אענה בלי להתבייש,
מה שאיני מסוגלת לענות לאיש,
לצערי.
אענה תשובה צינית, חסרת טאקט והתחשבות באלו שראוי להתחשב. אענה בשיר אהבה.



אתחירותי 


גם אם ויתרתי עלייך 

מרצוני החופשימודה

דעי לך

אני רוצה שתדעי

מעולם לא שכחתי אותך.

משהתוודאתי אלייך

כבר בפעם הראשונה שנפגשנו,

ידעתי,

יותר מכל פעם אחרתשזה זה.  

העדר העדרך במחשבותיי עם חלוף השניםמלמד אותימה זה אומר שאת האחת

אף פעם לא באמת עזבת אותי

לא משנה לאן ומאיפה ברחתי

מכמיהתי אלייך לא הצלחתי לברוח

כאילו נולדתיבשביל לפגוש אותך

שוב ושוב

עד שנתחתן

אבל אנחנו לא נתחתן

כאמור ויתרתי עליך

כי כמה שאני רוצה אותךקצת יותר אני רוצה לא להיות לבד


איש חכם אחד אמרשעל אף שוויתרתי עלייך אוכל לחפש אותך בתוכי.

אבל אני רוצה לגעת.

לגעת בך אני רוצה

רוצה אני 

רוצה 

תמיד רוצה






נכתב על ידי SeeMaharaja , 22/11/2020 02:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  SeeMaharaja

בת: 32





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSeeMaharaja אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SeeMaharaja ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)